Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Last issues
News
About
About the Journal
Author Guidelines
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Submissions
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 1 (2010)
Vol. 13 No. 1 (2010)
Published:
2010-05-31
Ensayos
El necio desmán de matar la muerte
José Luis del Barco
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Pedagogical research
Assessment of the “project-based learning” strategy
Eduardo Rodríguez-Sandoval, Édgar Mauricio Vargas-Solano, Janeth Luna-Cortés
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Strategies to support the writing of narrative texts
Solanlly Ochoa-Angrino, Lucero Aragón-Espinosa, Miralba Correa-Restrepo, Santiago Mosquera-Roa
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The teaching-learning process of English in the first school cycle. A preliminary study
Ana Paula Couceiro-Figueira, Maria Alice Pereira-Serra
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
University pedagogy
Entrepreneurship and the common good: complementary or exclusive aptitudes?
Juan David Enciso-Congote
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Modeling teacher-student confidence in college teaching
Carlos Mario Zapata J., Miguel David Rojas L., María Clara Gómez A.
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Learning centered on self-employment
Eldis Román-Cao, José Ignacio Herrera-Rodríguez
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Presentation
Presentación
Ciro Parra Moreno
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Educational theory
La investigación como medio de empoderamiento de los profesores en el siglo XXI
Yamith J. Fandiño
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Insufficiency of psychological constructs in education in altruism
Alfonso Osorio
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
estadísticas