Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Last issues
News
About
About the Journal
Author Guidelines
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Submissions
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 3 (2012)
Vol. 15 No. 3 (2012)
Published:
2013-02-14
Ensayos
Competent or Humanizing Teachers?
Janet Cádiz, Olga Lucía Villanueva, María José Echenique, María Ligia Astorga
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Pedagogical research
Assessment of Teaching Practice in the Chilean Education Reform
Fraño Paukner-Nogués, Susan Valeria Sanhueza-Henríquez, Víctor Hugo San Martín-Ramírez
343-362
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The Challenges Facing the National Program for Bilingualism. Bilingual Colombia
Yamith José Fandiño-Parra, Jenny Raquel Bermúdez-Jiménez, Víctor Elías Lugo-Vásquez
363-382
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
College Access Expectations among Young People from Low-income Sectors in Bogota
Carmen Marina López-Pino, Lina Zoraya Moncada-Jaimes
383-410
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Research on Teaching and Didactics Applied to Physical Education
Julia Adriana Castro-Carvajal, Leidy Johana Martinez-Escudero, Beatriz Elena Chaverra-Fernández
411-428
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
University pedagogy
Inferences for Reflection on the Quality of University Night School in Engineering in Colombia
Oscar Yecid Buitrago-Suescún, Alina Fedossova, Rodrigo Alberto Britto-Agudelo
429-444
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Evaluating Postgraduate Teachers: Variables and Influencing Factors
Fredy Eduardo Vásquez-Rizo, Jesús Gabalán-Coello
445-460
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
The Place of Irony in the University Classroom
Flor Adelia Torres-Hernández
461-476
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Educational theory
Pedagogic Knowledge: Components for a Reconceptualization
Ana Verónica Cárdenas-Pérez, Ana María Soto-Bustamante, Emily Dobbs-Díaz, Marcela Bobadilla-Goldschmidt
497-512
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
A Critical Analysis of Moral Education According to Lawrence Kohlberg
María Paz Elorrieta-Grimalt
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
A Survey of Teachers’ Thoughts on Continuing Education
Irene Marina Macera
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
estadísticas